Lamelový rošt Dreamy EasyPack 180x200
Kód: PNDEASY180200Související produkty
26 cm vysoká, velmi komfortní a přizpůsobivá matrace s inovativní termoregulační technologií z kolekce Serta iSeries.
30 cm vysoká samonosná matrace pocitu pevnější opory a zároveň objímajícím pohodlím
33 cm vysoká, pružinová matrace z ikonické kolekce Serta Classic Collection, poskytující komfortní pocit ležení s pevnou oporou pro vaše záda.Dopřejte si ve vaší ložnici luxus...
Gelový materiál Technogel® = přizpůsobivost, dlouhá životnost, a dokonalá termoregulace
Luxusní matrace s přírodním Talalay latexem pro ten nejpohodlnější spánek. Kombinuje špičkovou technologii, přírodní materiály a nekompromisní komfort.
Luxusní vysoká matrace s komfortní vrstvou Euro Pillow Top pro dokonalou přizpůsobivost a bezkonkurenční pohodlí.
Detailní popis produktu
Popis produktu není dostupný
Laťový rošt z masivního bukového dřeva a nosností až 160 kg. Díky dostatečným mezerám mezi latěmi, je zajištěna dostatečná cirkulace vzduchu.
Pružné lamely rozdělené do 5 různých anatomických zón pro maximální oporu. Vrtané lamely v ramenní oblasti zajistí příjemný spánek.
Odolný rošt v dřevěném rámu s mezerami mezi lamelami zajišťující dostatečnou cirkulaci vzduchu.
Pružné lamely rozdělené do 5 různých anatomických zón pro maximální oporu. Vrtané lamely v ramenní oblasti zajistí příjemný spánek.
Laťový rošt z masivního bukového dřeva a nosností až 160 kg. Díky dostatečným mezerám mezi latěmi, je zajištěna dostatečná cirkulace vzduchu.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka Dreamy se zaměřuje na produkty pro kvalitní spánek, jako jsou postele, matrace, polštáře a další ložní vybavení. Nabízí prvotřídní kvalitu za dostupné ceny a specializuje se na pomoc zákazníkům při výběru těch nejlepších produktů pro jejich spánek. Dreamy klade důraz na výběr špičkových dodavatelů a vývoj vlastní produktové řady, která využívá nejnovější technologie a trendy v oblasti spánku. Cílem Dreamy je zlepšit kvalitu spánku zákazníků a vzdělávat společnost o jeho důležitosti.
